dijous, 2 de gener del 2014

Tancament del blog

Estimats lectors, fins aquí comparteixo la meva experiéncia i coneixements que he adquirit al llarg d'aquest semestre, sobre tot dels móduls de COED ( Competéncies, Orals, Escrites i Digitals) i de GTIC ( Gestió de les Tecnologies Informació i Comunicacións).

Penso que ha sigut un semestre on a cada classe he aprés molts nous conceptes i continguts com per exemple com fer per arribar a ser un bon comunicador i les competéncies que ha de tenir, m'ha apropat a la literatura, a tenir unes habilitats i competéncies com a futur mestre, a adquirir nous valors, a saber utilitzar una de les enciclopédies més grans que hi ha com és la vikipèdia, a poder recorrir a un munt de programes dintre del programari lliure com Scratch, Padlet, Glogster, Prezi, Vikipèdia... 
També a poder tenir una millor organització gràcies a Google Drive i tots els seus compenents des de Google Sites, Gmail entre d'altres, a respectar els drets d'autor respecte els documents, imatges, cançons... ja que el tema de drets d'autor és molt important per la vessant de Creative Commons i Copyright, a utilitzar programes com el You Tube i la  seva creació de vídeos o el Picmonkey per editar fotografies i molts més que si us interesan, sempre podeu fer un cop d'ull al meu blog.

Com ja he comentat abans, aixó es va acabant, peró, tranquils que cap la possibilitat que més envadavant continui compartint entrades amb tots vosaltres. De moment, vull deixar clar que aquest blog queda tancat per un temps fins a nova ordre.

Us vull fer saber que tots aquests coneixements nous em serviran molt pel meu futur ja que m'ha fet introduir en un món tecnológic i digital que no coneixia i un cop arribat aquí, sabeu que? Només us puc dir les gràcies a tots els meus lectors i recordeu que... mai està de més aprendre una mica més i deixar espai per aquelles coses útils a la vida. 

Us dessitjo una molt bona entrada d'any a tothom.

Una salutació. 

Iván Romero. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada