dissabte, 21 de desembre del 2013

Els sons en moviment

Què hem fet?
Aquesta activitat, consistia en que els membres del grup, a través de la grabació d’un so seleccionat per nosaltres, havíem d’expressar-lo gràficament.
En el nostre cas, el so seleccionat va ser el moviment de les fulles, creat per la força de l’aire. A més, amb l’ajuda de les mans, vam crear un moviment més fort de les fulles, en moments concrets de la gravació.

Un cop seleccionada la seqüència de l’aire amb les fulles, vam passar a la realització del dibuix, on cada membre del grup havia de representar el que a ell li havia transmès aquell so.

Els sons en moviment. Ivan Romero
Significat: Un cop escoltat el nostre so, el vaig profunditzar, tancar els ulls i dedicar-me a imaginar com representar-ho.
Seguidament, em vaig posar a realitzar el meu dibuix. Agafo els pinzells i les pintures necessàries i em poso mans a l’obra.
El que volia representar, són els diferents sons que apareixien a la gravació, un era el so de la ciutat, un altre el so de la natura mitjançant el so de les fulles i un altre el so del vent i com tot es continuat i conjunt vaig decidir començar des de un punt i que continués més enllà de manera de que mica en mica s’anés obrint.


Què hem après?
Aquesta activitat ens ha ajudat molt a desenvolupar la nostra creativitat, perquè realment  un so és molt difícil de dibuixar ja que has de trovar els colors que identifiquin els materials amb els que es produeix.

A més,  el fet de poder delimitar les mides de la làmina, el volum del dibuix, les dimensions…  fa que busquis molt dins de la teva imaginació per a trobar un sentit lògic al dibuix que es realitza.
En definitiva considerem que és una activitat original i positiva per poder treballar amb els infants.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada