diumenge, 29 de desembre del 2013

Scoop.it

Podem dir que hi ha molts recursos per informar-se de notícies i suggeriments que et poden anar sortin per internet però, hi ha un programa en concret que és molt eficaç amb el que podràs portar al dia totes les noticies i succesos que t'interessin sobre qualsevol tema.

Estic parlant de Scoop.it, com podeu observar a la meva llista de widgets, hi ha un apartat com aquest:



Un cop heu entrat, us trobareu amb aquest apartats, en el meu cas, he dedicat el meu scoop a notícies d'educació.




Per afegir-ho al meu blog he tingut que:

  1. Anar a l'apartat de format del teu blog
  2. Clicar "afegir gadget"
  3. Seleccionar el gadget de "pàgines web o HTML"
  4. Copiar l'adreça del meu Scoop.it
  5. Posar un títol
  6. Guardar la meva configuració
És una pàgina web molt interessant amb la que estalviaràs temps i sempre estaràs ben informat.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada